"Nu vrei sa suferi toate pentru dragostea Mea?"

Odata, din cauza repetatelor si infricosatoarelor mele ispite, am fost stapanit de mare intristare si deznadejde si socoteam ca sunt nedreptatit de catre Dumnezeu. Ca m-a lasat prada atator ispite, fara sa ma usureze vreun pic, sa iau macar o rasuflare. Si aflandu-ma in aceasta amaraciune, am auzit o voce inlauntrul meu, tare dulce, foarte clara si tradand multa compasiune:

"Nu vrei sa suferi totul pentru dragostea Mea?" Si o data cu vocea a inceput sa curga suvoi de lacrimi neincetat si ma cainam pentru deznadejdea care ma stapanise. N-am sa uit niciodata vocea aceea, atat de dulce, care a facut sa dispara deodata ispita si toata deznadejdea. "Nu vrei sa suferi toate pentru dragostea Mea?"

Cele mai vizitate postări

Marian Moise - Acatiste mp3

Poezii extrase din volumul „prin răscrucea timpului”